1.Prośba
o pomoc.
|

Po uruchomieniu przycisku Start otrzymamy wygenerowane hasło.ID oraz
hasło należy przekazać udzielającemu pomoc.
|
|
|
2.Udzielenie
pomocy.
|

Przycisk Start/Stop musi byc w pozycji Stop ( widocznu napis na
przycisku Start ). W tej sytuacji widoczny jest aktywny przycisk
Połącz. Po nawiązaniu połączenia powstanie okno wpisu hasła:

Należy pamietać że o ile została zaznaczona opcja "Wymagaj
potwierdzenia" to po wpisaniu hasła u proszącego o pomoc powstanie okno
z komunikatem informujacym o konieczności akceptacji połączenia. |
|
|
3.Nawiązane
połączenie.
|

Po nawiązaniu połączenia można konfigurować obraz, przełączyć się
w tryb pełno ekranowy itp. |
|
|
4. Chat.
|
W trakcie udzielania
zdalnej pomocy można nawiązać rozmowę.
|
|
|
5.Przesyłanie
plików.
|
Możliwość wymiany plików.
|
|
|
|
Usługi Komputerowe
Michał
Litkiewicz
Romanowskiego
30C/6
81-185
Gdynia
604
803 990
pomoc@litkiewicz.pl |
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|